DIY-ok rossz időre

Itt a tavasz! Ja nem … De nem gond, legalább van időnk egy kicsit kreatívkodni amíg kinn esik az eső/hó. Én persze kicsit meg is betegedtem, szóval gőzerővel próbálom visszanyerni az egészségem. Nektek viszont összegyűjtöttem néhány kis tutorialt unaloműzőnek. :)

Falidísz DIY

Mostanában kezd visszatérni a DIY-ok világába a makramé készítés, a szövés és a fonás. Ez a falidísz is ilyen alapokra épül, az eredmény pedig tutira különlegessé tesz bármilyen helyiséget. Elkészíteni egyszerű és olcsó, viszont az eredmény hatásos. A fenti linken láthatjátok a tutorialt.

theshinystuff.wordpress.com_abeautifulmess_falidísz_statement_wall hanging_2theshinystuff.wordpress.com_abeautifulmess_falidísz_statement_wall hanging

Leveles tálca DIY

Imádom ezeket s leveleket! Anyának van egy pár ilyen növénye otthon, bár nem hiszem, hogy díjazná, ha letörném a leveleiket. :) Ha ti is így vagytok vele, akkor a virágboltban be tudjátok szerezni őket.

theshinystuff.wordpress.com_ispydiy_leveles tálca

Szárított virágos szappan DIY

Hát nem szépségesek? Elkészíteni is nagyon egyszerű őket és akár ajándéknak is kiválóak.

theshinystuff.wordpress.com_abeautifulmess_soap_szabban_házilagtheshinystuff.wordpress.com_abeautifulmess_soap_szabban_házilag_2

Konfettis dekoráció DIY

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én imádtam lyukasztgani gyerekkoromban. Fogalmam sincs honnan jött és miért alakult ki ez a szokás, de a jó kis masszív lyukasztónkkal elég sok újságot tettem tönkre. Na, ezt a szenvedélyemet nyugodtan kiélhetem ezzel a kis DIY-al.

theshinystuff.wordpress.com_ispydiy_konfettis dekoráció.jpg

 

 

 

This entry was posted in DIY and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

