Prágai kiruccanás

Azért nevezem prágai kiruccanásnak, mert tényleg csak annak nevezhető, olyan rövid volt. :) Pénteken indultunk és vasárnap már haza is értünk, közben pedig csak szombaton volt időnk várost nézni.theshinystuff-wordpress-com_prague_praga_travel_utazas-39-of-50

Kristóf előző munkahelye révén meghívást kaptunk egy céges bálba, és ha már ott voltunk, akkor azt gondoltuk, hogy maradunk egy nappal tovább és megnézzük a várost, mert én még sohasem voltam Csehországban. Elég fancy-re sikerült a bál és a hozzá járó szállás is, nagyon menő volt mindkettő. :)

De azért a legjobb része a kis kirándulásunknak mégis a városnézés volt. Gyalog indultunk el a szállásról felfedezni a látnivalókat és útközben több karácsonyi vásárral is találkoztunk. Volt ott állatsimogató, kovácsműhely, finom falatok, meg minden, ami kell.

Út közben találkoztunk egy buborék fújó mutatványossal is, ami nekem nagyon tetszett.

theshinystuff-wordpress-com_prague_praga_travel_utazas-9-of-50theshinystuff-wordpress-com_prague_praga_travel_utazas-10-of-50theshinystuff-wordpress-com_prague_praga_travel_utazas-8-of-50

Találtunk egy olyan tipikus “Karácsony Bolt”-ot is, ahol mindenféle játékot lehetett kapni és olyan volt az egész, mint egy giccses amerikai karácsonyi filmben. De azért én élveztem.

Próbáltunk mindent belesűríteni az egy napunkba, így megnéztük az Old Town Square-t, a Károly-híd és a vár környékét is, közben pedig még véletlenül egy design vásárra is rábukkantunk. Az Old Town Square-en van a legnagyobb karácsonyi vásár is, ami végképp meghozta a karácsonyi hangulatunkat.

A Károly-híd felé haladva is elég szép volt a panoráma.

theshinystuff-wordpress-com_prague_praga_travel_utazas-21-of-50theshinystuff-wordpress-com_prague_praga_travel_utazas-22-of-50theshinystuff-wordpress-com_prague_praga_travel_utazas-26-of-50

A hídon átérve pedig a Várnegyedben kezdtünk el bandukolni és engem teljesen lenyűgözött a középkori hangulat, ami itt fogadott. Sajnos igazán jó képet nem sikerült erről készítenem, de talán valamit átadnak a hely hangulatából ezek a képek is.

theshinystuff-wordpress-com_prague_praga_travel_utazas-42-of-50theshinystuff-wordpress-com_prague_praga_travel_utazas-41-of-50

A kilátás is csodás volt és persze itt is voltak a Prágában gyakori mutatványosok.

theshinystuff-wordpress-com_prague_praga_travel_utazas-36-of-50theshinystuff-wordpress-com_prague_praga_travel_utazas-38-of-50

A visszafelé úton még bekukkantottunk a vásárba az éjszakai fények miatt, ami teljesen megérte.

theshinystuff-wordpress-com_prague_praga_travel_utazas-48-of-50theshinystuff-wordpress-com_prague_praga_travel_utazas-49-of-50

Összességében nekem nagyon tetszett a város. Kicsit olyan, mint Bécs, vagy Budapest, de szerintem a mi fővárosunk sokkal szebb. Lehet, hogy elfogult vagyok? :)

This entry was posted in Itt jártam and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.