I’m back!

Jó igen, tudom … Ezer éve nem adtam életjelet magamról pedig az utolsó posztomban jól beharangoztam a #theshinystuffclothing lookbook-ot és még ígérgettem is, hogy hamarosan megvásárolhatóak lesznek a ruháim. Azt is ígértem, úgy egy éve, hogy nem lesznek ilyen nagy kihagyások többé a blogon. De hát nem mindig úgy alakulnak a dolgok, ahogy én azt eltervezem.

A fő problémám az alapanyagokkal és a nyomtatási technikával volt, de ezek szerencsésen megoldódtak, így remélem (és nem ígérem!), hogy hétfőn el tud indulni a webshop. Az, hogy ez ilyen sokáig eltartott sok mindennek köszönhető, de főleg annak, hogy közben azért volt más dolgom is: dolgoztam, suliba jártam, írtam a szakdogámat, meg ilyenek. Engesztelésképpen itt egy fotó az egyik újragondolt darabról.

_img2751

Szóval hétfőn jövök majd több infóval, hogy sikerült-e elindulnunk, addig pedig nézegessétek az Instagramomat, hogy megtudjátok mivel töltöttem még az időmet az elmúlt hónapokban.

This entry was posted in Ez történt velem and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

