The Shiny Stuff Clothing

Az utóbbi időben kicsit el voltam tűnve, de korántsem tétlenkedéssel töltöttem a napjaimat. Épp ellenkezőleg: óriási alkotásban voltam. Rengeteg tervrajz készült el ez idő alatt, digitalizáltam őket, leválogattam őket és még látványterveket is készítettem, ugyanis nagy dologra készülök: egyedi pólókat, felsőket, pulcsikat fogok árulni.

Saját tervezésű mintákkal, nem hétköznapi ötletekkel fogom kombinálni a jól megszokott pólókat, pulcsikat. Az indulás szeptemberben lesz és már nagyon izgatott vagyok! Hoztam is nektek néhány képet az előkészületekből. Minden véleményre nagyon kíváncsi vagyok, a következő két hétben folyik majd a gyártás, szóval ne tartsátok magatokban, ha van valami szuper ötletetek, amit fel tudnék használni. :) Hamarosan jövök az újabb fejleményekkel.


Hello All! I disappeared a little bit in the last few weeks, but I had tons of things to do during that time. I had a great creative job: drawing, digitalizing and making the visual design of my new project: my very own products! I’m gonna launch a webshop of clothes with original designs. You will be able to buy T-shirts, pullovers in the webshop with patterns designed by me. This whole project will start in September and the production will be done in the next two weeks. I’m really excited and I really want to hear your opinion about the designs, so don’t hesitate to comment or write to me. I will keep you up-to-date. :)

This entry was posted in DIY and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to The Shiny Stuff Clothing

  1. Pingback: The Shiny Stuff Clothing Part 2 | The Shiny Stuff

Leave a Reply

