Zsebtükör redesign

PINTEREST3

Néhány hete selejteztem, írtam is róla bejegyzést. A kidobandó dolgok közé került egy zsebtükör és néhány régi kagyló is. Igazából a tükörre szükségem lett volna, de promóciós anyagként kaptam és így, reklámmal tarkítva nem tetszett. A kagyló kedves emlék volt, ezért úgy döntöttem inkább megtartom és felhasználom valamire. Végül egyiket sem dobtam ki, de szükségük volt egy kis átalakításra. Lássuk hogy sikerült!

A kagylóból egy kis ékszertartót akartam varázsolni, a mindennaposan használt ékszereimnek. A zsebtükröt pedig csak át szerettem volna festeni. Ilyenek voltak kezdetben.

_IMG1074 _IMG1075  _IMG1081

A festéshez kályha ezüstöt használtam mindkét esetben. A kagyló teljesen megújult tőle, nagyon tetszik így!

_R000145 _R000149

A zsebtükör többszöri festés után sem lett túl mutatós, ezért úgy döntöttem, hogy festek még rá valami mintát.

_R000151

Sokáig keresgéltem mi legyen, valami vicces kis rajzra gondoltam. Ez a három origami állat maradt versenyben a végére, szerintem nagyon jópofák.

_R000164 _R000167 _R000166

Végül a medve nyert. Úgy gondoltam, csak a körvonalakat rajzolom meg fehér lakkfilccel, de ez sem tetszett nagyon. Ezért inkább kiszíneztem a teljes maci alakot.

_R000163

Végül fekete alkoholos filccel berajzoltam a körvonalakat. Így már nagyon is tetszett az új zsebtükröm!

_R000174

This entry was posted in DIY and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

