Budapest Design Film Festival 2015

Szeptember 25-én vette kezdetét a 2015-ös Design Hét Budapesten. Már hetek óta izgatottan vártam az eseményt és belevéstem a naptáramba a számomra érdekes programokat. Az első, amin részt vettem a Design Film Festival, ami egy két estés rendezvény volt.

Nem voltam még részt hasonlón (egyébként ezelőtt még csak egyszer került megrendezésre a fesztivál), így nem voltam biztos benne, hogy mire számíthatok, de reklámfilmekre, imázs és promo videókra gondoltam. Elég vegyes volt a felhozatal, voltak erősebb és gyengébb rövidfilmek is, de nagyjából azt kaptam, amit vártam.

Volt néhány számomra kiemelkedő videó is, ezekből hoztam nektek egy válogatást.


Septmeber 25th was the starting day of Design Week Budapest. I’ve been excited about this event since some time now and I looked up the programs which seemed to be interesting to me. The frist one I participated was the Design Film Festival, which was a two-night event.

I’ve never been on anything like that before (and btw this was the second time it was organized), so I wasn’t really sure what to expect. I guessed that we will see great ads, image videos and promo videos. The lineup was quite mixed, there were extraordinary and not that good videos as well, but generally it was a great experience. I’ve brought to you my favourites:


 

UMBRELLA

Vicces, laza és tetszettek a felvételek és az animációk is. A honlapjukon még több szuper videót találtok.


Funny, cool video and I loved the animations too. Their webpage shows a great variety of their videos.

MINISTRY OF MESS

Szuper felvételek, jó zene, összességében nagyon jó hangulatú videó.


Super cool records, great music and generally good vibes in this video.

BROSMIND

Számomra a legprofibb és legszínesebb mind közül.


I think this was the most professional and colourful piece among all.

YKRA

És a legeslegkedvesebb videó az YKRA-é volt. Eddig is imádtam a táskáikat, de most aztán főleg!


YKRA’s spot is the closest to my heart. I’ve loved their bags for a long time, but now I love their videos too.

This entry was posted in Itt jártam and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Budapest Design Film Festival 2015

  1. Pingback: WAMP a Design Héten | theshinystuff

Leave a Reply

