Háttérképek, neked

Tavaly karácsonyra kaptam egy digitalizáló táblát, hogy ne csak papíron hanem digitálisan is tudjak kreatívkodni. Már untam az eddigi háttérképemet, ezért elhatároztam, hogy készítek magamnak egy sajátot. Segítségül – mint már sokszor –  a Pinteresthez fordultam és elkészült néhány verzió. Szeretnék ezekből egy sorozatot elindítani és rendszeresen posztolni saját háttérképeket. Ha nektek is tetszik, használjátok! Nekem most a macis a kedvencem. :)


Last Christmas I got a digitalizer tablet from my boyfriend so that I could make art on my computer too. I’ve got bored with my desktop wallpaper lately, so I decided to use my new tablet to make a new one. As usually, I turned to Pinterest  for inspiration and I made a few versions. I’m really thinking about making a series of it, posting some wallpapers regularly. If you like them, please feel free to use them. :)

kék virágos

maci

hearts

This entry was posted in DIY and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Háttérképek, neked

  1. Pingback: Őszi háttérképek | theshinystuff

Leave a Reply

