Egri hétvége

Azaz inkább szépasszonyvölgyi. A hétvégét ugyanis általános iskolai barátnőmmel itt töltöttük sok pihenéssel, kisvasúttal, finom borokkal és én: sok fényképezéssel. Rövid képes beszámoló következik.

pinterestre

A rossz idő miatt sok időt töltöttünk a hotelben pancsolva, de azért volt egy szép, tiszta idős délutánunk is. Ki is használtuk egy kis rögtönzött borkóstolóra. Eger főleg a vörös borairól híres, de mivel mindketten inkább a fehér borokat szeretjük, így Olaszrizlinggel kezdtünk.

_IMG1497

Nagyon szeretem a rosét és nem hagyhattam ki a Sike Tamás Pincészet Pinot noir-ját.

_IMG1502

Ezt követte Tóth Ferenc Kadarkája és természetesen a Bikavért is megkóstoltam a Wanda Borházban.

_IMG1530

_IMG1550

Azért vittünk haza is egy ‘kis’ kóstolót.

_IMG1592

A városnézés sem maradt ki a ‘privát’ kisvonatunknak hála (csak mi ketten utaztunk rajta).

_IMG1610

_IMG1623

This entry was posted in Itt jártam and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

