Fessünk!

Ezen a hétvégén egy kicsit kreatívkodni támadt kedvem, de így a nyár utolsó hétvégéjén nem akartam a  szobában kuksolni. Így a kertben álltam neki festeni. :)

festmény diy

Ahhoz, hogy fessünk, nem kell ám festőművésznek lenni. Absztrakt képeket bárki tud készíteni otthon, nem kell hozzá más csak papír, ecset, néhány kupak és a jól bevált iskolai tempera.

_IMG1473

Ha hirtelen nincs ihleted, a neten kereshetsz formákat, alakzatokat, aztán már jön a többi ötlet magától.

_IMG1475

Nem szeretek sokat gondolkodni a mozdulataimon, akkor tetszik legjobban a kép, ha gyors egymásutánban vittem fel az ecsetvonásokat. Előbb a világosabb színekkel kezdek és úgy haladok a sötétebbek felé.

_IMG1487

A legjobban most ez a kép tetszik.

_IMG1479

Háttérképnek is szuper lesz!

_IMG1480

Egy érdekesebb hatás elérésére fogkefével is próbálkoztam.

_IMG1485

Összességében nagyon jól éreztem magam, hisz csupa jó dolog vett körül: napfény, friss levegő és a festés öröme.

This entry was posted in DIY and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

