SZIGET 2015

Pár napja ért véget az idei Sziget, úgy hogy itt az ideje egy kis élménybeszámolónak.

_IMG1091

Idén a Foxes koncertje miatt mentem ki főleg, meg persze az általános Sziget-élmény megtapasztalása miatt is, de most nem erről szeretnék mesélni. Írhatnék én is a már sokszor hallott élményekről, hogy mennyire szabad, milyen nyitottak az emberek és hogy mekkora buli volt az egész, de én most egy másik szempontból szeretnék írni róla. Már régen szerettem volna fényképezni a Szigeten, de tavaly lemerült aksival sikerült elmennem… Idén elindultam gép nélkül otthonról, de félúton visszafordultam érte, szerencsére. Persze e nélkül is szuper élmény lett volna, de engem kifejezetten szórakoztatott, hogy fényképezhettem kinn, rengeteg volt a nekem tetsző téma.

_IMG1103

A szombati napon mentem ki, a délutáni Punnany koncert volt számomra a legjobb hangulatú. Valahogy nekem nagyon bejön a délutáni napfényes koncertezés.

_IMG1136

Nekem ez ad igazán szabad érzést.

_IMG1124

_IMG1141

A koncert után ellátogattam az Art Zone-ba, ami csúcs szuper volt. _IMG1190

Legközelebb előre megnézem, milyen programok lesznek és tudatosan akkor megyek, amikor valami izgalmas van.

_IMG1211

Most csak a végére értem oda, így már részt venni nem tudtam, csak a kész műveket nézhettem meg. _IMG1213

Rengetek installáció volt, főleg fából, amik szerintem iszonyat jók.

_IMG1209

_IMG1218

Például ez a farkas.

_IMG1225

Vagy R2-D2.

_IMG1215

Esetleg Buddha.

_IMG1216

De ezek a hintaszék-szerűségek is elég viccesek voltak.

_IMG1224

Úgy tűnt a többieknek is tetszik a dolog, mert csupa vidám arcot láttam.

_IMG1202

_IMG1197

_IMG1180

Este persze beindult a buli, Major Lazerrel kezdtünk, ami meglepően pögrős buli lett a korai kezdés ellenére is. A srácok megmozgatták a közönséget és felkavarták a port. Ami ugyan borzasztó volt, de a képeknek csak használt.

_IMG1265

Próbálkoztam az éjszakai képekkel a Kings of Leon alatt is, de azért még van mit gyakorolnom…

_IMG1278 _IMG1299

_IMG1323

Egy kis kalamajka után végül alig pár számát hallgathattam meg a Foxesnak, de azok tökéletesek voltak és csak még jobban megszerettem az énekesnőt! Itt egy kép róla búcsúzóul és a jelenlegi kedvenc dalom.

_IMG1344

PS.: Azt el ne felejtsem, hogy jövőre több arcot kellene fényképeznem.. érdekes emberkékből nem volt hiány!

This entry was posted in Itt jártam and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to SZIGET 2015

  1. Katechka.com says:

    Bocsi, nem sok beszélek magyarul de nagyon jó képek! Írtam napi blogot szigetről. Nézetek meg: http://www.katechka.com/sziget-festival-gateway/

    Like

Leave a Reply

